Att bli älskad

Med den faktan att jag nästan bara tänder på människor som är bra mycket äldre än jag själv kan jag ibland känna mig väldigt ensam här i världen. Folk säger hela tiden till mig att det inte kommer fungera med så stor åldersskillnad. Jag brukar aldrig svara eller ens försöka motbevisa det. För jag vet att det kan fungera i alla fall.

Jag är uppvuxen med mina biologiska föräldrar vars åldrar skilde sig en hel del. 38 år för att vara exakt. Det är nog mycket därför jag inte ser stor åldersskillnad som något negativt, jag har levt med det i hela min uppväxt.

Det faktum att de männen jag ofta faller för nästan alltid är gifta eller i ett stadigt förhållande gör det inte lättare eller roligare att leva med. Visst jag står för att jag tänder på äldre män och kvinnor, jag finner lika stor lycka att se dem, prata med dem o.s.v. som vem som helst men att inte kunna få någon man vill smärtar.
Jag vill bara älska någon som kan älska mig tillbaka. Jag vill också bli accepterad för den jag är och vad jag känner.
Vill inte alla det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0