Jag var så nära.

Igår jobbade jag med den vackra kollegan igen som jag pratat om förut. Herregud vad attraherad av henne jag är. Även fast jag älskar min sambo, han vet om det och är okej med det. Vi har pratat mycket om mina känslor osv.
 
Igår var jag så jävla nära att kyssa henne. Vi hade så mysigt och roligt på jobbet och när det närmade sig de sista 20 minutrarna så var vi klara med allt vilket betyder att vi kan sätta oss i soffan och bara snacka. Det var då jag kände det där suget, när hon skämtade och skrattade samtidigt som hon rörde mig. Hade jag inte varit på jobbet då hade jag lätt kysst henne. Det suger till i magen när jag tänker på det.
 
Inatt drömde jag om henne till och med. Att jag var hemma hos henne, att hon visade någon form av känsla för mig med närhet och beröring. I drömmen freakade jag lite och hon försökte lugna mig genom att hålla om mig bakifrån. Jag vaknade med en varm och nervös känsla. Det kändes så jäkla verkligt!
 
Känslor är konstiga. Tur att jag kan prata om det med min älskade sambo. Han tycker bara det är skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0