Pondus och en särskild drift

Jag är verkligen sämst. På att blogga. Men det har hänt mycket i mitt liv så jag har lite ursäkter i alla fall. Jag har flyttat och jag har börjat jobba och jobbet har tagit upp mycket av min tid. Dessutom har jag varit psykiskt sjuk, ångest och stora depressioner, det tar också på krafterna. Men jag har börjat äta medicin så det ska nog gå bra.

Vet ni förresten?
På mitt jobb finns en extremt vacker kvinna. Jag har inga emotionella känslor för henne men hon är så... intressant ändå. Jag tycker om henne, men bara som vän och kollega. hon har en extrem pondus, en en särskild drift och självförtroende som jag gillar. Hon är 60 år gammal. Jag är 24. Det är underligt att jag ändå kan känna en sorts dragning till henne. Jag hade lätt velat kyssa henne, kanske ligga med henne också, men det hade jag aldrig vågat visa. Men det är härligt att ha det där pirret i kroppen och lite småfantasier om olika scenarion som skulle kunna inträffa på arbetsplatsen. Man måste kunna få drömma lite ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0