Långt uppehåll

Hej!
Det har varit ett förfärligt långt uppehåll från bloggen nu och jag mår nästan lite dåligt över det. Jag har gått igenom ett längre förhållande med en 22 år äldre man, ända tills nu då vi upptäckte att det inte fungerade länge. 
 
Men det har varit en grym tid, jag har upplevt så mycket. För att inne tala om hur mycket jag har fått uppleva kring sex. Min första trekant, mitt första sex på en mer offentlig plats, mitt första poolsex så just det har jag ingenting att klaga på.
 
Helt ärligt är jag inte så ledsen över att det är slut, i början var jag det men jag har redan börjat drömma om andra män och kvinnor. Drömmar om fler trekanter och kanske till och med orgier, det hade jag inte sagt nej till om jag ska vara helt ärlig. Det som jag inte testat gör mig sååå nyfiken!

Kommentarer
Postat av: F

Kan jag få mejla dig?

2015-03-08 @ 00:50:14
Postat av: F

Förlåt! Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Men det känns som du är den enda som är som jag. Förstår du? Jag känner mig ensammast i världen, o behöver någon att skriva lite till. Vill du? Fast jag är yngre än dig. Hoppas du ser detta. Lämna gärna din mejl eller något så jag kan kontakta dig! Kram

Svar: Hej! Ursäkta mitt sena svar. Som du märker är jag inte alltid så jätteaktiv här. Men visst kan du få maila mig om du vill. Jag vet att man kan känna sig fruktansvärt ensam om detta och man vill sällan berätta för andra att man blir kär i mycket äldre personer än en själv. Du är välkommen att maila [email protected]
gerontofil.blogg.se

2015-03-08 @ 18:48:02
Postat av: Mr T

Vill gärna komma i kontakt med dig

Svar: Hej! Det skulle underlätta för mig ifall jag visste varför du vill komma i kontakt med mig men du är varmt välkommen till att maila mig på [email protected].
gerontofil.blogg.se

2015-03-25 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0